Subject: Re: Justiitsministri 13. novembri 2013. aasta määruse nr 36 „Vandetõlgile tõlketööde määramise ja täitmise kord ning tasumäärad“ muutmine
From: Dussan OÜ <[email-masked]>
To: "info.jm"
Date: Mon, 4 Mar 2024 17:17:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan teile Dussan OÜ vandetõlkide poolt allkirjastatud digikausta 
tagasisidega.

Lugupidamisega
Joonas Rätsep
projektijuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 551 2071
Pärnu mnt 31, Tallinn
www.dussan.ee <http://www.dussan.ee>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zd7cBQxpK0HpTXKHfXUCR1EaVyQRhHIBh1YruA3pWrEi3iY4PEvpQTPFG0RnEmSE_2Wm3Qw5M>

On Fri, Feb 23, 2024 at 9:19 AM info.jm <http://info.jm>  via Dussan 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 4. märtsiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a4474ede-af74-45ba-bbdf-7d9b97d7bc11

Pealkiri: Justiitsministri 13. novembri 2013. aasta määruse nr 36 
„Vandetõlgile tõlketööde määramise ja täitmise kord ning tasumäärad“ 
muutmine

Registreerimise kuupäev: 23.02.2024

Registreerimise number: 8-1/1981-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee